B2B marketing
B2B marketing B2B marketing

De beste B2B marketing maken we samen

Bij Li Moon kregen we de afgelopen jaren steeds meer aanvragen van bedrijven die onze verkoopkracht graag inzetten voor leadgeneratie en B2B marketing. Vandaar dat in het voorjaar van 2016 besloten om onze B2B marketing onder een nieuw label onder te brengen: Li Moon Business, specialist in krachtige, sales-gerichte B2B marketing.

Specialist in groeistrategie

Li Moon is van oorsprong een retailreclamebureau, in 2003 opgericht door Lisly Pieterse en Bea Mienis. We groeiden de afgelopen jaren tegen de recessie in en verzorgen de sales-gerichte marketing en groeistrategieën voor mooie merken als Transavia, KwikFit en Op=Op Voordeelshop. We helpen bedrijven groeiambities te realiseren. Groei door omzetstijging, maar ook door fusies en het aanboren van nieuwe markten. Vandaar dat we de afgelopen jaren B2B-campagnes ontwikkelden voor een breed pallet aan opdrachtgevers. Van inkopers tot franchisenemers en van personeel tot overheden.

Krachtige B2B marketing

De afgelopen jaren zagen we dat steeds meer dienstverleners en B2B-bedrijven juist bij Li Moon aanklopten voor antwoorden op marketingvragen. Vandaar dat de introductie van Li Moon Business als label voor onze B2B-marketingactiviteiten een logisch vervolg is. Vanuit de retail en consumentenmarketing nemen we onze kennis mee om krachtig en verkoopgericht te communiceren.

Buyer Journey in B2B Marketing

Succesvolle retailmarketing draait in essentie om het zo goed mogelijk afstemmen van de marketingacties op de behoeften van de consument. De afgelopen jaren zien we dat het aankoopproces van grootzakelijke inkopers steeds meer is gaan lijken op die van de consument.

B2B Marketing is mensenwerk

Bij Li Moon vinden we het niet zo vreemd dat grootzakelijke inkopers zich in de praktijk steeds vaker als ‘consument’ gedragen. Ook het inkopen van producten namens een organisatie is mensenwerk. Naast een gunstige prijs spelen aspecten als kwaliteit, service en gunfactor een belangrijke rol. Met andere woorden: de laagste prijs alleen, is zelden het eindpunt van de reis.

B2B Marketing is maatwerk

Wie zijn je prospects eigenlijk en hoe verloopt de buyer journey? Hoe bereik je je prospects en op basis van welke informatie nemen jouw prospects de beslissing om jouw product of dienst te kopen? Waar ligt het onderscheidend vermogen van jouw onderneming en hoe positioneer je je daarmee in de markt? En hoe creëer je die gunfactor, waardoor prospects klanten worden? We helpen je graag met antwoorden op maat.

Samenwerken en groeien

Zoals mensen slechts bij hoge uitzondering hetzelfde DNA delen, zo geldt dat ook voor bedrijven. Vandaar dat iedere strategie die wij voor (en samen met) je uitwerken altijd maatwerk is. Of het nu gaat om marketing automation, het uitwerken van een corporate identity en de doorvertaling naar je website of employer branding, wij streven altijd naar een duurzame samenwerking waarbij groei centraal staat.

Stel ons nu vrijblijvend je vraag of deel je ambitie, dan vertellen wij graag wat we voor je kunnen betekenen.