BP
BP BP

Van employer branding tot workflowmanagement

BP is één van de grootste energiebedrijven ter wereld en voorziet haar klanten van brandstof voor vervoer en transport, energie voor warmte en licht, retaildiensten en petrochemische producten.

Employer branding

Voor BP verzorgen wij onder andere de arbeidsmarktcommunicatie en de opening van nieuwe pompstations. Li Moon levert een actieve bijdrage in de vorm van strategie, conceptontwikkeling en vormgeving bij local marketing campagnes, van flyers en kortingsboekjes tot feestelijke openingsevents.

Drukwerk & intranet

Wij werken sinds 2008 actief mee aan het in de markt zetten van het Franchiseconcept van BP. Met hun BP Franchise profiteren tankstationhouders van een sterk netwerk met een daadkrachtige centrale organisatie. De stations worden ingericht volgens het Touchpoint-concept dat uitgaat van de ‘customer journey’. Onze bijdrage omvat een breed palet van diensten, van mede ontwikkelen van de strategie tot drukwerk. Zo stellen wij onder andere informatiemappen samen die de invoering van het Franchiseconcept inzichtelijk en toegankelijk maken. De creatieve bijdrage behelst de totale uitvoering, van vormgeving tot copy.

Workflowmanagement

De laatste jaren helpen we BP vooral bij het inzichtelijk maken van interne procedures door middel van infographics die de workflow inzichtelijk maken. Daarnaast hebben we de beschikbare informatie opnieuw gestructureerd en overzichtelijk beschikbaar gemaakt via het intranet van BP.