Het Goed
Het Goed Het Goed

Goed doen loont bij Het Goed

In de zomer van 2015 meldde Het Goed zich bij Li Moon. De keten van kringloopwarenhuizen was op zoek naar een reclamebureau om formule en marketing naar de next level te brengen.

Van bijzondere formules als Het Goed gaat ons retailhart bij Li Moon sneller kloppen.
De afgelopen jaren was er in vakmedia en retailwereld weinig oog voor verfrissende retailformules. Het regende faillissementen en gevestigde winkelmerken ontvielen ons voorgoed. Dat was het gesprek van de dag.

Instore & Online

Het gesprek ging zelden over fraaie, opbloeiende formules als Het Goed en dat is onterecht. Het Goed combineert een scherpe retail-mentaliteit met een uitgekiende formule en een krachtige focus op maatschappelijke doelstellingen.
Het Goed maakt werk van hergebruik door gebruikte artikelen te reviseren en (weer) te verkopen. Daarnaast geeft de ketens herintreders en uitvallers op de arbeidsmarkt een nieuwe kans via speciale werktrajecten.
Goed doen, dat loont bij Het Goed en we werken daar sinds 2 jaar met trots aan mee.
Dat doen we door mee te werken aan de groeistrategie van de formule. We werken deze uit in onder andere ondersteunende, actiematige campagnes en employer branding, ontwikkelen POS-materialen en online-communicatiemiddelen.