KwikFit
KwikFit KwikFit

KwikFit, de meest klantvriendelijke garage van Nederland

Het begon allemaal in 2012 als Bea en Lisly door KwikFit worden gevraagd om mee te denken. ‘Hoe wordt KwikFit het meest klantvriendelijke garagebedrijf van Nederland,’ was de hamvraag. Bea en Lisly brachten elk hun auto naar een filiaal en rapporteren hun bevindingen aan de directie. Een jarenlange relatie was geboren.

KwikFit is met 180 garages en honderduizenden onderhoudsbeurten per jaar het grootste garagebedrijf van Nederland.
Het garagebezoek van Bea en Lisly leidde ertoe dat veel garages bij KwikFit op de schop gingen. Klantvriendelijkheid betekent dat klanten zich in de garage prettig voelen als zij even op een APK, onderhoudsbeurt of bandenwissel van de auto moeten wachten.
Het instrumentele en praktische garageinterieur maakt inmiddels in steeds meer garages plaats voor een gastvrije balie en een comfortabele ontvangstruime met uitstekende koffie en krachtige wifi.

Print, social & online

Sinds 2012 ondersteunt Li Moon het garagebedrijf op alle fronten. Ter ondersteuning van de verkoopactiviteiten. We ontwikkelen campagnes, radio- en televisiecommercials en de actiematige huis-aan-huis-folders. Daarnaast verzorgen we de social media-content (informatiefilms op YouTube), business-to-business marketing en employer branding.
De employer branding van KwikFit bestaat uit een volledige strategie uitgewerkt naar een speciale werkgeverswebsite, social mediakanalen en content in de vorm van wervingsfilmpjes.



Banden tiendaagse TV commercial