PWN
PWN PWN

Een nieuwe bedrijfsidentiteit voor PWN

PWN zet zich in voor zuiver en betrouwbaar drinkwater en het beheer van natuurgebieden in de provincie. In 2011 gingen we voor PWN aan de slag. Het kraanwater- en natuurbeheerbedrijf uit Noord-Holland wilde een gemoderniseerde bedrijfsidentiteit. Na een uitgebreide bureauoriëntatie kozen zij uiteindelijk voor Li Moon. Sindsdien zijn Li Moon en PWN onafscheidelijk.

PWN introduceerde medio 2012 de vernieuwde, door Li Moon ontworpen bedrijfsidentiteit. Het logo en de huisstijl is sindsdien te zien op alle uitingen van het bedrijf dat kraanwater levert aan meer dan een miljoen huishoudens.

Advertenties, nieuwsbrieven en packaging

Voor PWN hebben wij het logo en de huisstijl gerestyled en vervolgens de complete visuele communicatie hierop aangepast. Van advertentie, nieuwsbrief en magazine, tot wagenpark, packaging en posters; de nieuwe look & feel heeft een frisse en eigentijdse uitstraling, die past bij het betrokken, innovatieve karakter van het waterleidingbedrijf.

Communicatievraagstukken

Als reclamebureau zijn we strategisch en creatief sparringpartner van PWN als het gaat om communicatievraagstukken. Zo zijn we betrokken bij publicatie van het PUUR Magazine, online ontwikkelingen en marketingactiviteiten rondom consumentencommunicatie.

Van sportkleding tot bedrijfsfilms

PWN organiseert vele activiteiten in de natuur, waarvoor Li Moon regelmatig de promotiematerialen levert. Zo hebben we voor de Egmond Halve Marathon alle uitingen verzorgd: van sportkleding en spandoeken, tot start- en finishdoeken en suikerzakjes. Ook maakten wij voor PWN twee bedrijfsfilms om ‘het nieuwe werken’ binnen de organisatie onder de aandacht te brengen.