Instore marketing
Instore marketing Instore marketing

Haal meer omzet uit je schappositie met instore-marketing

Als producent heb je weken onderhandeld. Eindelijk staat jouw assortiment in de schappen van de winkel. Maar hoe zorg je er nu voor dat consumenten de producten ook gaan kopen? Li Moon ontwikkelt instore-marketing voor retailers en producenten.

Instore-marketing: De kunst van het verleiden

Point of sale-materialen zijn effectieve middelen om de zichtbaarheid en herkenbaarheid van je producten te verhogen en een hogere verkoop te stimuleren. Li Moon verstaat deze kunst van het verleiden als geen ander. Ons bedrijf is er groot mee geworden.
De prikkelende vormgeving, enthousiasmerende copy en opvallende formaten van uitingen op de winkelvloer leveren een grote bijdrage om de conversie binnen het verkooppunt te vergroten. Ze attenderen klanten op acties en aanbiedingen en sturen daardoor het koopgedrag van de consument.

Succesvolle instore-marketing campagnes

De invulling van point of sale-materialen is volledig afhankelijk van de campagnedoelstelling die op dat moment moet worden bereikt. Hierdoor variëren deze communicatiemiddelen vaak in hun opmaak en wisselen we thematische vormgeving af met een prijsagressieve look en feel of kiezen we voor een combinatie van beide. Zo blijven acties verrassend en succesvol.
Onze creatieve vormgevers weten jouw ideeën en omzetdoelstelling krachtig te vertalen in een aantrekkelijk ontwerp met een heldere boodschap. En altijd met als doel om de conversie op de winkelvloer te verhogen.

Weten hoe we je kunnen helpen om de conversie van jouw product in het schap te verhogen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.